fredag 20 februari 2009

Jag ska skaffa en ny blogg!

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Jag har bästemt mej jag ska skaffa en ny blogg på blogg.se för då kanske jag skriver mer. Jag fixar antingen det när jag kommer hem idag, ikväll eller i morgon. Och sen när jag skaffar nya bloggen kommer jag att märka bilderna med bloggens namn. Idag ska vi äta tacos hemma med. Det ska bli jätte gott. Mamma skulle handla det innan hon skulle jobba så att det är bara att göra maten tills hon kommer hem ivkäll.

Nästa vecka är det ju lov. Det ska bli så skönt med lov. Att vara hemma med mamma, Lovisa, Gnistra, Spraka, Åke och Wilman. Jag och Wilma ska mysa i sängen varje dag.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag åka och handla tacogrejer. Vi käkade ju inte tacos förra helgen, det känns konstigt när vi inte käkar det varje helg. Undra om vi aldrig kommer att tröttna på det Hahaha!

Kanelbullen sa...

Smaskens!